Wat ga je doen?
Als Controller maak je deel uit van onze financiële afdeling, die momenteel (nog) uit twee personen bestaat. Samen met jouw collega(’s) zorg je voor een correct en complete financiële administratie, waarbij jij de sturende rol pakt. Bij Atlas Power werken we echt samen, niet alleen binnen de afdeling, maar juist ook daarbuiten. Hierdoor breng jij jouw expertise in bij de verschillende werkgroepen. Dat is nodig omdat we enorm snel groeien bij Atlas Power. En het is onder andere aan jou om ervoor te zorgen dat Atlas Power kan blijven groeien. Dat doe je bij ons op kantoor en je hebt de mogelijkheid om deels thuis te werken als je dit wil.
Je rapporteert rechtstreeks aan de Commercieel Directeur. Gezien de ambities en groei van de organisatie, behoort de doorgroei tot Financieel Directeur uiteindelijk bij de mogelijkheden.
Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden op een rij:
- Jij stuurt onze administratief medewerker(s) aan
- Je hebt geregeld contact met verschillende stakeholders, zoals de accountant en eigenaren
- Je bent pro-actief met het optimaliseren van de volledige financiële administratie
- Het opstellen van financiële rapportages, analyses en advies naar directie en stakeholders is voor jou geen onbekend terrein
- Je neemt deel aan verschillende werkgroepen en brengt daar jouw financiële expertise.
- Je bent sparringpartner van de Commercieel Directeur.
- Jij bent verantwoordelijk voor alle crediteuren en debiteuren
- Als je moet bijspringen bij de financiële administratie dan kunnen ze op jou rekenen 😉
Hier kun jij op rekenen
Want we waarderen jou als collega. Daarom bieden we jou het volgende:
- Salaris tussen de €3.300 en €4.000, afhankelijk van je opleiding en werkervaring, excl. 8% vakantietoeslag
- Een goede pensioenregeling volgens Cao Klein Metaal Techniek
- 25 verlofdagen
- Een reiskostenvergoeding van 0,21 cent per km
- De lunch verzorgen wij; boterhammen smeren hoeft dus niet meer
- Een laptop en telefoon van de zaak.
- Niet geheel onbelangrijk: een hecht team waarbij we informeel met elkaar omgaan en waarmee we regelmatig vrijdagmiddagborrels, barbecues en andere uitjes organiseren.
Wie ben jij?
Jij stapt in bij een jong bedrijf met veel groeipotentie. Je ziet daarbij de uitdaging om het bedrijf door te laten groeien tot ver buiten de MKB-sector. We zoeken daarom iemand die minimaal vijf jaar relevante werkervaring heeft en die zelf ook met de organisatie mee wil groeien. Dat betekent dat je nu operationeel zelf nog verschillende financiële taken uitvoert, gaandeweg zul je dit steeds meer uit handen geven en zul je meer gaan aansturen.
Verder:
- Kun je goed samenwerken en heb je goede communicatieve vaardigheden
- Je beschikt minimaal over hbo werk- en denkniveau
- Je hebt dus vijf jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
- Je hebt kennis van Microsoft Office, met name Excel & Outlook
- Ervaring met Exact Online is een pré
Over Atlas Power
Atlas Power is gevestigd in Putten, maar onze specialisten werken door het hele land. Vol passie en veel ervaring (inmiddels al meer dan acht jaar) staan we iedere dag klaar om woningen te voorzien van zonnepanelen. Wij hebben grote ambities en willen volgend jaar verschillende business units ontplooien in Nederland.
Wat kan je van ons verwachten?
Bij Atlas Power zijn we collegiaal en gaan we informeel met elkaar om. We zijn een jong bedrijf dat snel groeit. We willen jou graag in ons team hebben en samen onze klanten blij maken. Daarom bieden we jou het volgende:
- Een hecht team.
- Het betreft een fulltime baan gebaseerd op 38 uur. (inclusief CAO klein metaal techniek)
- We lunchen gezamenlijk en wordt door ons aangeboden. Thuis boterhammen smeren behoord tot verleden tijd.
- Een marktconform salaris. (afhankelijk van je opleiding, leeftijd en werkervaring)
- De kans om met het bedrijf mee te groeien.
- Reiskostenvergoeding
- Laptop en telefoon van de zaak.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder pensioen, vrijdagmiddagborrel, en vakantiegeld.